Monday, May 30, 2011

my life , my world , my style . my my is ME !

  heyy my sayangg yangg i sayangg . hahaha . how are youu guys haa ? i'll hope that all of youu are okayy .
i really miss youu guys . ehh , silapp . now nakk story at korang about "the new of me"
 i'm new now guys ! harap korangg dpat terime i yangg baruu ney .

beby yangg baruu dahh takk mcam duluu , dahh seganas , semarah andd segarang duluu .
 beby yangg baruu ney baik , caring , penyabar . 
beby taktauu lhaa mcam manehh boleh berubah wajah ,  brubah attitude , brubah style andd berubah all .
 beby jadi girl-lish , dressup punn comey comey + ayuu . hahahahahahaah . perasann sebentar .
tapi kann , beby bangge dengan dunie baruu beby . dunie baruu beby dpat beby mencapai apee yangg beby nakk , takk bergadoh dgann family dahh . dahh okayy sangat .
 i really love my change . i really love the new me . i really love my live now !

i hope that all of youu all can accept me . now i'm new 
 sukaa lhaa !

No comments:

Post a Comment